that damn future

vad jag har gjort idag:

armband, i massor
"förälskat" mig i christian novelli, hehe
kommigt fram till att när jag har gått ut skolan ska jag bo ett år i Toronto
kollat runt på lägenheter i Toronto
hittat en jag vill flytta till, NU!

ja, det var det, om det där i Toronto, så ja. Jag tycker ju inte om att bo i sverige som många vet redan, säger det ganska ofta (fucking äckel sverige är ett exempel) och ja. Google hjälpte mig komma fram till någon länk om att flytta utomlands och kanada var med och ja ba, oh LIGHTS bor ju i Toronto. och ja kolla runt lite på google maps (liek always) så ja, det är jävligt fint där. Hade bara i huvvet att det var typ som Sandivken med fula hus och inget grönt (för så på någotsätt får jag alla större städer till, fråga inte varför) men det verkade ju skitmysigt ut där. Så ja, ett prov år kan man tydligen bo i Kanada och hell yeah det tänker jag göra. Sen får jag vä plugga på College om man ska kunna bo i USA i mer än tre månader. 

Aja, nu ska jag kolla mer på christian novelli's youtube och bara, slöa. Like Always. 

Here's a random picture, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0