If...

Jag vill fägra håret sen i höst nu, mörk brunt (just nu ljus brunt) och då kom jag på.. jag vill färga topparna. I typ orange eller blå, för det tycker jag är ascoolt, eheh. Men jag satt bara och tänkte, hur gör man det då och blah blah blah sen kom jag på. Jag kan ju köpa sån där sprejfärg som man har i håret och bara tvättar ur sen. För då kan jag köpa olika färger och testa om jag gillar det kan jag ju göra det oftare.
Men asså det tyckte jag var lite smart av mig ;) finns på maskerad äffarer och sånt ju för typ 60 eller 50 så det är typ billigare än att färga... inte så konstigt.


typ såhär om ni fattar ;)

Kommentarer
Postat av: clara

just like Jasmine V ;)

2011-08-03 @ 19:50:13
URL: http://claran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0