Meow

Hi, it's me. It's been awhile since I've wrote but I'm back. So, hi again. 

Ja, jag blogga inget under tiden jag var i Sundsvall. I know, I lied. Men nu är jag tillbaka. Kom hem vid kanske tre eller så igår tror jag. Sen igår kväll skypade jag med Anna och kollade på One Direction dokumentären, så amazing, I love them. Men Anna förstörde Harrys del när hon typ började asgarva för något så jag kunde inte grina till det, men men. Den var hursomhelst bra så, ja. Idag, har jag bara sovigt, så skönt med min egen säng igen. Gah, I love my bed, we're married sorry. Sitter i mitt rum, som är målat by the way! Madde hade målat det medans jag var i Sundsvall så tack tack tack! 

Men nu ska jag fortsätta med Tumblr tills mamma eller någon säger åt mig att komma ner, bu. 

Bai, meow

meow, i'm a cat just saying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0