`10 facts´

I'm bored, so here you go...

1. Du vill nog inte röra mitt hår, ett för det är äckligt för jag är typ asdålig på att tvätta det, i'm so gross, mohaha och två, för jag kan slå dig, me no likey you touching my gross hair filled with feathers

2. Jag gillar att använda mig av lite märkligare ord bara för att få en lite mer mystisk känsla, mest bara för mig själv men endå. Det är nog den största orsaken jag älskar och absolut ÄLSKAR VersaEmerge så mycket, lyssna, bli förälskad och dröm dig bort, sen fattar du vad jag menar

3. Något som jag måste göra varje dag är lyssna på musik, skriva och få tänka tanken på att snart börjar mitt liv på riktigt för nu är bara en passage tills jag blir fri

4. Jag kan inte hitta orsaken jag är så besatt och intreserad av indianer och hela deras kulturer, jag bara är fast i det. Har varigt i flera år och gud, bara tanken på all histora och alla legender får mig att inte kunna sova ibland

5. Jag är inte riktigt säker på vad jag ska känna om paranormala grejer, spöken och övernaturliga saker. Jag lutar nog mer åt att det finns vid denna stund, men jag tror inte för en sekund på Det Okända eller sånna skitprogram, det är TV. Dom kan göra, klippa och editera vad som heslt. Nej, men paranormala saker, existerar nog

6. Om skor räknas som klädesplagg, vilket dom gör för mig, är det mitt favorit klädesplagg. Fast jag gär barfota för mycket endå, it's quite a strange thing

7. Jag tror ingen någonsin kommer förstå mig, inte ens jag själv kommer

8. En plats som jag nog måste skaffa en tattuering på och som jag har varigt besatt med att få tatuerad, är mitt knä

9. Jag önskar man kunde få skrika all man hade när man än ville, på stan, i en kö, under en bio bara när som helst, var som heslt. Utan att någon skulle bry sig eller kolla konstig på mig

10. Den kanske större basattheten än fjädrar och indiankulturer för mig, är universum. Jag förstår inte det heller, man jag kna sitta i timmtal och bara stirra rakt upp på ett par stjärnor som inte gör något. Det är bara något som fångar mig och får mig så lugn och tänkande. Om man fick stjärnklara kvällar vare sommar skulle jag alltid vara ute flera timmar och bara ligga på gräsmattan och stirra upp där och kanske filosifera

Bonus fact: Aliens, utomjordingar, annat liv i rymden och på andra planeter, hur dom än ser ut, finns. Och om du säger något annat, kommer jag blicka ut dig, och i tystnad dömma dig som en pessimist och kommer aldrig riktigt se på dig genom samma ögon, bara varnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0