About A Girl...

känner mig för att grina, såg den här låten på youtube och, åh gud jag saknar The Academy Is... var ett sånt jävla fan i typ tre år (se, jag tjatar inte om musik hela tiden för dom här har ni inte hört om fast jag vetat om dom länge). Varför måste alla underbara band göra slut, först Augustana (började asgrina då för som tur var jag ensam hemma när jag läste det) och sen så TAI (förkortning). Läste det dock i skolan och jag blev helt, förlamad dom första sekunderna sen började lektinonen, vill igentligen baar grina ur mina ögon och gå och dö i ett hål den första fem minuterna men sen så fick jag grina ut det hemma, ah jag är så patetisk... but it's who I am, music's my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0