Birthday gifts

1. Kameraväska
2. BOOTS!! :D
3. 200 kr
4. USB minne (16 GB)
5. Nagellack
6. Ring
Det awkward moment när jag hoppade över 7 och 8...
9. I Am Number Four
10. Scream 4
11. We Are The In Crowd - Best Intenetions CD, affich och T-Shirt (kommer ut 4 Okt så den kommer väl snart)
12. Pjamasbyxor
13. Choklad
14. Bok
15. Fotoramar (inte med fotorna in ofc)


Sen så sa Agnes jag skulle säga vad mer jag ville ha:
tja från H&M
den här tröjan (XL fö jag gillar stora tröjor (: )
även detta:
glasögon
någon av dom här mössorna 1 eller 2 < helst nummer 2! n_n
Poncho 1 Poncho 2
Glitter:
uhg, hatar deras hemsida men det är en huge ass ring med en typ hjort på, ett armband med massa peace mäken på av läder (armbandet asså inte märkena) och typ, inte så mycket mer.
Annat:
HÅFÄRG! Antingen assvart (men inte något som skiner för ughm gillar inte det) jätte mörk brunt (mörkare än ditt agnes ;)
Och, lite fjäder saker kanske. Vad du än tänker ge mig blir jag glad :D
p.s inte permanent hårfäg, det stannar aslänge i mitt hår endå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0