nobody has to cry to make it seam real

bild från nyårsafton när jag också var ute och fotade fyrverkeriet, gick inte så himla bra där kanske.
jag tror det märkliga ljuset är från julbelysningen på balkongen, märkligt men bilden blev ju ganska
så grym måste jag säga. Icke redigerat också. inte för det skulle bli bättre med redigering, värdelös på det ju.
Får väl övning i höst och de andra tre åren efter när jag ska börja på media, om jag kommer in vill säga men
det får jag väl hoppas, och jag tror det inte kommer bli så stort problem. *ta i trä*

Kommentarer
Postat av: Igeland

har du bestämt att du ska gå media nu ? :D

2012-01-15 @ 17:13:32
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0