knots & crosses, excuse me I've grown into this

har lyssnat hela gårdagen på enbart tre olika band/artister. VersaEmerge, LIGHTS och crosses. Har hörst om crosses ett tag men inte lyssnat före men nu gjorde jag och holy shit, det var awesome! Om ni undrar hur ni kan lyssna på han, så kan man dowload hans EP gratis från Facebook sidan så gör det HÄR

annars idag, vaknade åtta och gav pappa frukost på sängen med Madde och Maja för det är fars dag. Råkade knäa Maja i facet tror jag när hon skulle väcka mig för hon drog i mina armband, random. Det var ju självförsvar, aja hon blev förbannad på mig och jag har bara varigt på mitt rum resten av dagen, internet och allt annat. Fixade en ny desig, igen. Blev ganska nöjd, LIGHTS text blev med på headern och ja, ganksa do nothing dag idag då. 

Ska byta om från min pyjamas och sen äta mat när dom kommer tillbaka med pizza! 


bild från när Jonna och jag fotade någon vecka sen, kommer inte ihåg när, HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0