turn the clock back and wait for the rain

Vaknade vid 12 idag, så går det när man gått omkring i Stockholm hela dagen, helt slut. Maja flyttade ju till Stockholm igår så då hjälpte vi henne med kartonger och allt, hon och två andra ska hyra en lägenhet till sommaren vid typ strandgatan eller något, värdelös på gatnamn, särskilt i Stockholm, ha! Men ja, hann handla lite. Sprang typ omkring och letade efter ett HM, men hittade inte kängona som jag letade efter, hittade två andra par istället! Och sen blev jag överlycklig när jag hittade Urban Outfitters, ölskar den affären, seriöst. så jävla snygga skaer. Hann dock inte kolla så mycket, hade inte så mycket pengar men nästsa gång så! Då jävlar. Annars då, gick in på stadium och fick med mig ett par täckbyxor, underbart! Särkilt nu när jag ska med mamma och scouterna till fjällen och åka snowboard i tre dagar! Kommer nog inte gå sådär bra eftersom jag är nybörjare men vi får se! Crashade ju inte så mycket när jag åkte förra året i Lofsdalen, men visst, minimal hjärnskakning kändes det kanske som ett tag. 

Nu ska jag gå med ludde innan det blir kolsvart, inte så kul att gå då presic! Sen så är det ju skola igen imorn, känner mig mer och mer taggad till sommarlovet och gymnasiet nu! Sen så är man fri, WHIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0