Uppsala

Var till Uppsala idag med mamma och Maja, Maja skulle på rättegång för en skolgrej (hon var inte med i det asså utan skulle skriva om det). Medans givk mama och jag på stan, kom hem nu med tre grejer. Alla saker jag velat ha länge.
1. Baseball jacka med "typ" läderärmar
2. Grå, tjock tröja med luva
3. Mörkgrå tjocktröja med tryck
Biler komme rimorgon nog ;)

Aja, åt kinamat! Asgott för det var så länge sen så det åt jag med matpinnar också för jag älskar det också :)
Sen har vi varigt till min granne nu för hon fyllde år så då fika vi lite och spela kort, kom tvåa så inte dåligt

Ska lyssna vidare på min kanske en månads obsesion:


LIGHTS - Savior


LIGHTS - Second Go


Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: dingding, rätt! och ja de blir skit gott då :D

2011-08-05 @ 22:10:44
URL: http://eagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0