You For Me

underar på att starta göra små vieor på YouTube, inte vloggar utan lite mer kreativa saker som musik videor och sånt. Vi får iaf se mer om det så jag tänkte fråga Madde om jag får låna hennes stativ (jag har en dålig vana att alltid säga stafli för jag målar mycket). Måste hitta någon bra sida där jag kan fixa filmerna sen också, windows movie maker är ju inte så bra men om någon vet bra ställen att göra det skriv gärna var!

Har annars idag suttigt ute och ritat under ett äppel träd, sen kom våran granne och gav mig min lön för jag gick med deras hund medan dom var borta. 600 kr! Blev glad för det för hon gav mig 100 per dag. Så det var skönt att sova ut i morse också för deras hund går klockan 6:30 varje morgon och 19:00 på kvällen. Sen igår var det hel dag för då gick jag med deras hund 6:30 sen Ludde efter och likadant på kvällen. Alla andra var till Åland men jag kände inte för det så jag följde inte med, haha. Jag fick iaf en 32 bitars Kinder kartong!! Och ett tuggumi packet med typ tre olika sorters tuggumin, äple, jordgubb och citron. Goda allihopa.

Aja, nu ska jag tydligen vika tvätt säger mamma så hej :)

8kw3cxat-3ahbxxwb_oj0guulvrflel0_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0