Intro 2

Eftersom allt försvann så.. här kommer intro igen. Eftersom, det kanske behövs. 

· Musik betyder typ allt för mig, banden jag lyssnar på är liksom mina livs idoler... 
· Jag är en hippie mixat med indie. Peace
· Musiken jag lyssnar på
The Maine
All Time Low
This Century
Never Shout Never
Stereo Skyline
The Reday Set
The Summer Set
Cash Cash
Owl City
Runner Runner
A Rocket To The Moon
Allstar Weekend
The Downtown Fiction
He Is We
Parachute
Taylor Swift
Go Radio
Death Cab for Cutie
The Cab
Family Force 5
Hedley
Simple Plan
Big Time Rush
Weatherstar
Det är mer...
· Jag är väldigt... speciell
· Älskar att fota och äger just nu en Canon EOS 500D 

Den infon får räcka, undrar ni något om mig. Kommentera (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0