peace sign †

har väl ganska tråkigt just nu, ska alldeles snart duscha sen typ, om jag hinner kolla lite på SuperNatural. Har varit hos Anna idag, vi bara chillade och slöa framför Tv:n, som alltid altså.
Sen när jag kom hem så började jag göra hårfjädrar för i Fredags när vi var tillrättviks marknad köpte jag massa berlocker som små fjädrar, ett kors och typ någon pil med mera plus en ring (inte fingerstor) som jag nu har flätat in i håret. Blev ganska nöjd med det. Väntar grymt mycket på att det blonda i håret ska försvinna så jag kan färga håret (mörkbrunt på gränsen till svart). (tänk er bilden längre ner)
Annars nördar LIGHTS som valigt, älsar Siberia måste köpa det i hardcopy snart... och en T-Shirt

Tumblr_lsgzfbdzpe1r3xvfuo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0