let live

ska upp vid sju imorgon och sover inte än, smart ass here. Men har in dom sista låtarna jag känner jag vill ha på min lilla älskling (ZOMBIE aka. min iPod) och med dom sista låtarna är det typ hela sleeping With Sirens album och hela Of Mice & Men albumet. Och om nu någon jag känner får för sig att lyssn apå någon av dom här banden.... bli inte helt WHAT THE FUCK, för ja... det är "grouling" aller som jag säger scremo band. Jag vet inte varför men sistone har jag blivigt lite besatt av det (Chunk! No Captain Chunk, blessthefall, Bring Me The Horizon mm.) Fattar inte hur men tror det är för bakgrundsmusiken. Nörden jag är lyssnar jag noga på sånt, ha ha. 
Men ja, ger er en varsin låt bara för jag känner för det. Och som jag säger, bli inte chockad. 


O.G Loko - Of Mice & Men


Let's Cheers To This - Sleeping With Sirens

OCH ja... there is cute guys in the bands, BUT I BLAME MY LOVE FOR MUSIC

Kommentarer
Postat av: Eja

Svar;

Ne, jag är bara för jävla klantig. höhö :)

2012-03-08 @ 14:58:45
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar;

Ja, den gör ju det. Har lyssnat non-stop på den idag. Tröttnar fan aldrig :)

2012-03-22 @ 17:11:53
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0