Classic, just fucking classic

Så ja idag, vad har hänt? Jo hade ju NO prov, efter det så kunde man välja om man ville göra NO labben (del av provet) idag så jag gjorde det. Ja det tog tid! Vart klar och gissa vad klockan var då? Jo halv tre, kul. Missade bussen altså. Så jag försökte ringa hem men ingen svarade för jag visste ju inte att Madde och Mamma var borta till fyra för det hade dom kommit på efter jag åkte till skolan. så ja, frågade Ingalil som bor vid mig om jag kunde åka med henne hem, kunde det som tur var. Men alla lärarna har möte på måndagar, till FEM! Så då fick jag spendera mesta av min dag i skolan, ensam. Creepy. Gjorde matte, inte kul. Kollade youtube och sånt. inte så kul nej. 

Nu ska jag fortsätta med Matten för jag ligger fortfarande efter för fan, jävla skit äckel, blöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0