Inspiration


 adorable  aw, damn i want a boy like this, just like this. never gonna find one
Sista dageb av jullovet har nu kommit. Sorligt, men jag måste också få något att göra. Blir så rastlös under jullovet eftersom man inte riktigt kan gå ut när man än bara känner för det. Och det har har inte varit ett riktigt jullov, inga snöfort eller pulka åkning med Anna (en tradition nästan). Men vi får väl bara göra det till ett ännu mer underbart sommarlov senare. Längtar till sommaren. Värme, sol, inga tunga kläder och viktigast, ingen skola eller stress. För då under denna sommar kan man nog äntligen andas ut som mest, grundskolan är över och så alla nationela prov och sen kommer en helt ny skola. Så skönt. Vet att jag kommer vara ett nervöst vrak på våg till skolan första dagen, det är säkert. 

Men nu ska jag försöka sova och kanske gå ut en stund imorgon, antagligen med Ludde för hans dagliga promenad. Vi hörs. 

P.S har tänk skaffa en ny blogg snart, och den för bannat ska jag vara ordentlig med. Blogga om jag har något att blogga om och inte bara skirva massa skit små saker som jag gör här. Bättre foton och mer musik och videor kanske. Vi får se. Vad fan ska den bloggen heta är ju frågan, det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0